Friday, February 15, 2008

Jamuan sempena Kursus PTD

Semalam lepas waktu opis kiteorang buat xtvt kelab DUN di Plaza Alam Sentral, Shah Alam sempena sorang PSU kiteorang nk g Kursus PTD selama 6bulan kt INTAN..So kiteorg bt game bOLing suke2 n mkn2 smpai temOk kt Shakeys Pizza. Mcm biase lah result boling aku pong hancur sbb dh lame x train jari2 nih..lagipong aku mls nk angkut bole aku panjat bangunan Alam Sentral tuh.G ke sana pon aku tumpang orang..so kat bwh ni adalah sket gambr yg xseberapa peristiwa yg blaku d tempat kejadian..


hEppy sgt sbb dpt mkn frEE..



time ni aku tak tau knp aku begini..
rasanye xde pon minuman yg memabukkan..hehe
bgmbr dgn PSU yg akn d kuarantin selama 6bulan..
(fara, hudD, PSU Cik Yan & En.Shukri)

Pn.Faizah & Cik Az
En.Shahrizal n wifE Pn. Helwa
PSU Cik Mazian n En.Shukri (Big Boss)
anak adam yg sengaL

wajah2 kakitangan yg dh telebih muatan



gOtcha..org x bc doa lagik dia dh bedal..Azammuddinnn...
tgk la scOre aku..dh balingan ke 6 tp score mcm ape je..




No comments: