Saturday, December 20, 2008

Layan gak!

Hehe..dh lama aku tak menaip crita ceriti idup aku..tp ni aku ada rajin sket nk tulis.baru2 ni aku leh terbuka mata nk tgk teater "Dendam Tanjung Puri" ..ntah kenapa la tergerak hati nak pegi tgk dan yg paling aku tkejut (diri aku sendiri laa..) ialah aku leh layan citer ni n besok nyer pon aku g tgk lagi..kiranya aku tgk dua kali..biar betul aku nih..ermm..aku sendiri musykil.
Nway aku pon dh bpakat tuk pegi dgn rOmi..aku pon ajak la eita n paan g skali..kbetulan member lama aku time nonifc pon join gak..dah lama aku tak berjumpa dgn ko Nora..hehhee..so romi pon dtg dgn kwn nyer..n..Nora pon dtg dgn opis mate nyer,kira ramai la kami disana..rasa spt pergi konsert mingguan AF pulak..cuma kami dpt dok depan sekali (4 baris dpn).hehehe...
Cerita ni mengenai DENDAM....so pd korang sume..saling menyayangi lah sesama insan.. jangan simpan dendam di hati..nanti hati mati..bila itu terjadi..boleh bawa mati..cewahhh.... bagi aku pelakon yg paling menonjol adalah Edlin AF. dia membawakan watak nyer dengan berkesan dn bersungguh.. lagu yg dia nyanyikan pon sedap.mmg ada peningkatan dr segi suara dn bakat lakonan.. BAGUS edlin!! (wah!tetiba jd FC Edlin plaks)...
Selain itu tujuan dtg tgk teater ni pon sbb nk menyokong IKA Af..kira kami sume wakil dr PIKACUN (ketua nyer romi) dtg untuk memberi sokongan moral pd IKA..Lakonan IKA pon bagus sgt..banyak bermain dgn pantuk buah nyer..mmg geli hati..hahahahaaa.. itu je la kot yg aku nk citer..bkn ader ape pon..tp kalo ader lg teater sebegini mmg aku akan pegi..best!
*Gambar2 mmg aku tak dpt amik sbb aku tak bwk kamera.. kamera hp aku pon cOkia..so mmg la takde gambar..tp nanti kalo aku dh dpt gmbr dr kamera Romi aku akan upload. InsyaALLAH....
**ntuk bacaan lanjut n gambar ttg teater ni..klik cni :janggeltrekking2.blogspot.com

2 comments:

myza said...

mcm syok jer teater tuh...rugi x gi...nak wat camner kan..dah de hal...ekekekeke..:)
nti psl am cash tuh..ajak2 lah member2 lain join sekali, cdot dll...utk kesenangan kwn2 jgk...hehehehe

hudd said...

wOkeh..insyaALLAH... mmg nk msok tp ngah tunggu duet ckup tuk 1st payment tuh..hehehee..