Tuesday, January 13, 2009

.:: tHanks Mr.Shukri ~

ari jumaat lepas opis aku join dak2 opis melalak kt redbox the curve. so lepas aku anta mk aku lik umah aku pon grak la kesana dlm kul6 cam tu.sib baik jalan tak jem sgt.acara karaoke ni di adakan sempena bos aku En.Shukri dak bertukar ke Gombak. so dia nk blanje kiteorng 1 opis mkn2 smbil mlalak.act, booked 2 bilik. so gmbr dbwh hanya dlm bilik kiteorng yg kbanyakan nye pompuan.sbenarnya semua pompuan.tp ade gak myelit lelaki.. so THANK YOU VERY DA MUCH untuk EN.SHUKRI kerana sudi belanjer n hadir jugak memeriahkannye bsama wife. (kena la hadir kalo idak sape nk bayOr kan? )





salam jumpa lagi..secara tak langsung nyer kiteorng dpt bos baru iaitu En.Yasid b.Bidin.. SELAMAT DATANG EN.YASID.Lepas ni kalo aku free aku masukn gmbr jamuan kt opis plak.

No comments: