Wednesday, January 14, 2009

tAg frm Eita

Peraturan untuk menerima award ini ialah:
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.
AWARD
:: thanks Eita tag dan bag award ni kat aku.kenal ita ni ms msuk forum helizabereh smp la jupe time sokong Nadiafc. smoga panjang umur,murah rezeki & ditemukan jodoh yg baik.. smp jumpa lagi n semoga persahabatan kita diberkatiNYA ::
TAG
10 fakta/hobi
1. Nampak mcm aku ni sombong dn pendiam tp faktanya lebih dr 10 korang akan tau kalo korang tegur aku. ;)
2. Hobi aku banyak bangat. ape pon akan jd hobi aku esp bsukan.
Org yg menerima award n tag ini ialah kepada semua kengkawan yg bc TAG nih.

No comments: