Thursday, December 03, 2009

hasilnya ~~

~~SEBELUM~~
* saya dari Bandung, Jakarta.....hehee...*
~thanks kerana sanggup berdiri lama utk tunggu hasil wambut ku~~
last entry kan aku pening sket dok pikir gaya cm ne aku nak gunting wambut aku. sebab nyer aku dh tension ngan wambut lama yg cm ampes. ni pong kwn aku yang mmg dr seblom raya nak teman aku gunting sebab dia nak aku bt style yang dia ske.lgpon dia takleh bt kt wambut dia mandangkan dia ni pompuan sejati.hahahaa.. nway aku ucapkan bebanyak2 TERIMA KASIH sebab dia dh bjaya transform aku dari gaya mamat indon dari Jakarta -----------> seorang tOkei CD halam yang selupa castelo punyerr...asyik2 cakap cina... ni lah hasilnya; ~~SELEPAS~~

dan aku rasa ada antara dak2 FC yg dh tgk aku secara Live

4 comments:

KeMatZ said...

perhh.... jap lagi aku tak kenal ko.. wakakka... mana ko buat ni.. aku pun mcm nak change style rambut aku lahhh :P

Hudd Pique Lovato said...

haha..aku bt kt kepong ~mooch~ nama kedai tak salah aku.. harga berpatutan.. aku bt xsmp sratus pon..

11 said...

pergghh...dh berwajah baru..cayalah

Hudd Pique Lovato said...

buat la cik gyena..perubahan style..hehee