Wednesday, January 27, 2010

ADILKAH CINTA?? ini pernah kau persoalkan~~

Kehadiran aku selama ini~dengan adanya aku disisimu selama ini hanya menyakitkan ke? tak ada sikit bahagia pun? Aku rindu kau cium pipi ku seperti dulu~aku rindu kau belai pipiku sewaktu aku tidur~aku rindu SMS darimu yang mengatakan kau SAYANG padaku dan aku rindu untuk membelai rambutmu pabila kau baring dipahaku.aku rindu kenangan manis dengan mu. Tak kan hanya kerana peristiwa itu langsung kau memBENCIku?? apakah tiada peluang untukku seperti mana kau beri peluang yang banyak pada insan lain?adilkan begitu?hanya kerana kau CINTAkan SI DIA sampai kau tak terlihat segala kebaikan aku dan kau tak nampak kesalahan dia?CINTAku padamu terlalu payah untuk aku gambarkan pada mu agar kau MENGERTI~~~hanya takdir menentukan dan aku tidak putus lagi BERDOA pada YANG ESA~~

1 comment:

mytho said...

ekcelli, bnde2 cmni xperlu d tanye. ko kne ilex n tanye dri ko sendri.

renung2 kan n slamat bramal ...