Tuesday, April 22, 2008

Majlis Angkat Sumpah ADUN Selangor

Salam.. Semalam, Arini Esok dan seterusnya sepanjang minggu ni aku bz sgt2.. Hari ini adalah hari bersejarah Negeri Selangor kerana berlangsungnya Mesyuarat Pertama (Angkat Sumpah) Penggal Pertama Dewan Undangan Negeri Selangor Keduabelas (12).
Tugas aku di kaunter pendaftaran ADUN..so sume Y.B dari semua parti (parti BN,PAS,PKR & DAP) akan jumpa aku tuk aku beri dorang briefcase yg mengandungi semua dokumen berkaitan Ahli Adun..
Kat bwh ni sket gmbr tuk tontonan korang..sket je sbb sume Adun ader 56..so xkan aku nk tepek sume kt cni. hehe..
staff Dewan

Boss aku SUB Dewan (En.Shukri)

Tuan Speaker (Tuan Teng Chang Khim)

Menteri Besar Selangor

( Tan. Sri Abdul Khalid Ibrahim)


ex-MB
(Dato' Seri Mohamad Khir Toyo)

suasana dalam Dewan

Jemputan2

Y.B Azmin Ali

Y.B Nik Nazmi

dah selesai

1 comment:

sachikuga said...

Wahhhh...
besh tuuuuuu!!!