Monday, April 21, 2008

yahuuuu.......hehe...

Malas nk celite lah... yg pasti ari cuti minggu ni aku n cidot dok mgerjakan duit masing2 bersempena dgn projek kami yg majuuu... hehe..masing2 meRedahh kt One Utama D.U & Bkt.Tinggi,Klang.. Enjoy... & jgn mrh (bak kate Ej..blog sendiwi, gmbr sendiwi la...) hehe..

ni suar aku- bli satu , yg 2nd dpt 1/2 price..( cantek x? )

mine (dpt lg rm50 voucher)

cidot nk sgt kasut cmni...

dompet pon sedondan..hampeh..ikut je aku..

cidot mmg sesuai pkai suar ni..

kasut dia sama dgn aku..kaler je lain.. hehe..
Pas dh tgl syiling br dok rasa lapo..blasah plak kopi putih..makan pon same gak??? hehe...org musti ckp aku n cidot ni kembar vietnam nanti..ahaks..Balik ..sampai umah.. rasa ..Puass$$$...
tdo lena mlm ni...

3 comments:

pearlEJ said...

yoooooo!! syoknya shopping!!! :D

kasut tu lawoo arr...

seluar tak tau ler lawo ker tak, sebab tak pakai.. hihihi.. pakai laaaaa!! pastu upload kat sini, baru leh tau lawo ker tak.. hihihihi.. :D

sachikuga said...

manyak shuping..
men banje owg lak..
gagagaga ;P

pwincess89 said...

waah3.shopping gak ea k.hudd.

tantekknyew kasut itam 2h!
i likeeeeeeeeee!heee.;D